منتشرشد: نامه‌هایی به استیو جابز
 
اخبار ای تی
جدیدترین اخبار آی تی ایران وجهان

 "نامه‌هایی به استیو " عنوان کتاب الکترونیکی است که به تازگی درباره رییس سابق شرکت اپل منتشرشده است.

به گزارش سافت‌گذر؛ در طول زندگی حرفه‌ای استیو جابز - مدیر عامل سابق اپل - هزاران پیام الکترونیکی از طریق ایمیل به طرفدارانش، توسعه‌دهندگان و کاربران مکینتاش وجود دارد.

مارک میلاین (Mark Milian ) - نویسنده سی ان ان - بیش از 100 عدد از این ایمیل‌ها را در کتابچه کوچک الکترونیکی، با عنوان "نامه‌هایی به استیو: در داخل صندوق ایمیل استیو جابز ( "Letters to Steve: Inside the E-mail Inbox of Apple's Steve Jobs" ) جمع‌آوری کرده است.

در این کتاب تلاش شده است تا از طریق این پیام‌ها و نقل قول‌های دیگران، زندگی کوتاهی از بنیانگذار سابق اپل  به نمایش گذاشته شود.

این کتاب بر اساس موضوع به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است و هر فصل از این کتاب براساس پاسخ‌های جابز در موضوعات مختلفی از نرم‌افزار اپل، مکینتاش، سلامت خود او، ادوب فلش  و آی‌فون را در بر می‌گیرد.

بسیاری از این نقل قول‌ها و نامه‌های الکترونیکی آشنا به نظر خواهند رسید؛ چون بسیاری از آنها در وب سایت‌های مانند " MacRumors, 9to5 Mac, Cult of Mac, and Gizmodo, though Milian " منتشر شده‌اند .

متاسفانه اغلب پاسخ‌های استیو جابز در مکاتبات کوتاه و مختصر است به گونه‌ای که باعث شده کتاب اطلاعات تکمیلی خود را به آن اضافه کند و برداشت هم با خواننده خواهد بود.

برای کسانی که علاقه‌مند به جابز هستند و تا به حال این داستان‌ها را درباره وی نشنیده‌اند، یا کسانی که می‌خواهند مجموعه‌ای از نامه‌های جابز را یکجا داشته باشند، این کتاب می‌تواند نیاز آنها را برطرف نماید؛ با این حال، ممکن است آن، تکرار مکررات همان اطلاعات قدیمی باشد که درباره استیو جابز قبلا منتشر شده است.

این کتاب الکترونیکی در فروشگاه آمازون کیندل با قیمت 3 دلار به فروش می‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 20:51
جام جهان بین

درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار ایتی را در این وبلاگ مشاهده کنید به روز ترین وبلاگ در زمینه ی آی تی.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار ای تی و آدرس newsit.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 26795
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1